Transportation Blog

Jesus
Posted on 03/25/2011
Bonjour Paul, Antoine, et Manon
Aujourd'hui, j'ai rajouté une image d'un avion et un paragraphe sur la pollution de l'air. Je ne pense pas que tous les mots y sont corrects. Vous pouvez regarder par-dessus et faire des corrections?

Posted on 03/31/2011
Bonjour Manon
Merci pour la correction de mon paragraphe. J'ai corrigé quelques erreurs dans votre paragraphe, mais essentiellement, il était très bon. J'espère que vous avez un heureux poisson d'avril.

Bonjour Paul
Continuez votre bon travail. Vous travaillez très dur. Je suis vraiment impressionné.

Posted on 04/13/2011
Salut Manon
J'ai corrigé votre paragraphe. Votre contenu est bon. Mais j'ai un question à propos de un phrase. Qu'est-ce que vous voulez dire quand vous avez dit «The people quite as the goods move»?

Salut tout le monde
Essayez d'organiser vos informations dans les catégories que j'ai fait. Je pense que notre page web serait mieux de cette façon.

Posted on 04/18/2011
Salut Manon
Aujourd'hui, j'ai ajouté un petit paragraphe sur la catégorie histoire. Je ne pense pas que tous les mots y sont corrects. Vous pouvez regarder par-dessus et faire des corrections s'il vous plaît?

Posted on 04/19/2011
Salut Manon
Je suis en train de dire qu'un missionnaire trouvé huile parce que les Indiens Seneca aidé.

Manon

-Posted 28/03/2011
Hi Jesus
I corrected a few small mistakes in your paragraph but the content is okay - I am impressed by your French, it is mostly correct. For my part, I added a paragraph, and if there are some mistakes, don't hesitate to correct me. :)

-Posted on 1/04/2011
Hello Jesus.
Thank you for correcting me. I thought that editing a video for the project would be good. What do you think of that? I have put up another image.

-Posted in 11/04/2011
Hello everyone.
I have written a new paragraph. Jesus, can you correct my paragraph, please? I think I have made many errors.

- Posted on 15/04/2011.
Your way of arranging the blog page is very good. You have some good ideas, and I think it looks better. I’m going to think of what I could do to arrange what I have written in a better way. Thank you, Jesus.

- Posted on 18/04/2011
Hi Jesus,

I saw your paragraph - it's good. The project is progressing. However, I don't understrand your sentence "les Indiens Seneca ont mené une franciscaine missionnaire Fran sur le lieu". Could you help me understand, please?
Thank you.

- Posted on 04/20/2011
Thank you, Jesus. I have corrected your paragraph. It's okay. :) I also tried to arrange my findings into the categories that you laid out, but I am not entirely sure that I did it correctly. If certain passages should be moved, I don’t mind that you do it.

- Posted on 05/05/2011
Hi everyone.
I think our blog is very nice. It's very good everybody. =)

Paul
Posted on 31/03/2011
Hi everyone!
Our project on air pollution is progressing. It's very good!

Paul
Posted on 9/04/2011
Hi!
Yesterday, I added a new, but short paragraph.
Have a good weekend everyone!

Antoine
Hi everyone, I wrote a little paragraph on the solutions for the problem of pollution from transportation.
Have a good weekend!