sketches

While we were waiting on our American comrades to get signed up & working on this site, I gave the students of each class the job of "inventing" & writing short sketches. Below you will find their masterpieces which were all performed in front of each class for the pleasure of their English teacher ! - Great work I must say, don't you think?

En attendant que nos camarades américains deviennent membres et commencent à travailler sur ce site, j'ai donné aux élèves de chaque classe la tâche "d'inventer" et d'écrire un court sketch. Vous pouvez trouver ci-dessous leurs chefs-d'oeuvres qui étaient tous joués devant chaque classe pour le plaisir de leur professeut d'anglais. Je dois admettre, c'est du très bon travail, n'est-ce pas?

Please click on the link below if you want some more expressions for your sketch :

=}Click her for some useful expressions for your sketch

1ère STL1

Emilie C & Adeline C